środa, 20 sierpnia 2014

Kupa mięci...


...czyli jeszcze jeden rysunek na cześć Kapitana M.

Chciałam go nazwać „Parostatkiem w piękny rejs" ale uświadomiłam sobie w porę, że ten przeuroczy tytuł przywłaszczył sobie już niejaki Krzysztof K., w którego ciemnych kędziorach i wąsiskach czas zaplątał się i ugrzązł na dobre gdzieś w latach 80-tych. (A spojrzenie ócz jego oraz głos pełne troski i cierpienia są - przynajmniej ja mam takie wrażenie).
No więc tytuł jest inny.






Oraz - jak już jesteśmy przy wspominaniu dziecinstwa - pozwolę sobie przypomnieć wspaniały rebus z czasów głębooookiej podstawówki. Po trzydziestu latach śmieszy mnie dalej tak samo (choć wtedy dlatego bo był taki WOW!!!! JA CIE!!! a teraz - bo jest taki przyjemnie durny ;)
 
 
Kto pamięta rozwiązanie?
 
 

10 komentarzy:

  1. Ja pamiętam! Chodzi lisek kwadratową drogą! Czy wygrałam karnet na klarnet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może od tyłu spróbuję: sztachetą koleś babę szczelił :D

      Usuń
    2. Dobre =) ale to nie to.

      Usuń
  2. Anonimowy21.8.14

    Szczała baba koło płota. Nie znałam, wymyśliłam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, co za błyskotliwy umysł i miażdżąca intelygęcja! Oklaski! Szczała baba koło płota.
      Ostatnia kartka w zeszycie do matematyki i rechot brygady osmiolatków :-)

      Usuń
    2. Bożena chyba przypadkiem zostawi stronę otwartą dla Potomności, bo też musiała sama wykoncypować! Jakoś inne rejony chyba zamieszkuje, bo taka ją rozrywka szczenięca ominęła. ;)

      Usuń
    3. a moze byc, ze to regionalna rozrywka byla. (woj. opolskie.)

      Usuń
    4. Ja też nie znałam, ale błyskotliwie zgadłam! Dlaczegóż nie znałam?!
      Znałam za to to:
      Na podwórku jest kałuża,
      kto z kałuży się wynurza?
      Hipopotam, powiadacie?
      Nie, to tata po wypłacie.

      Matko, jaka ja starszawa już!

      Usuń
    5. To ja też mam regionalne o tacie. Tym chata bogata, co ukradnie tata.
      I w ten oto sposób dotarliśmy od baby szczającej pod płotem, do starego, który kradł. Że tak lisio zapytam: co z tą Polską? ;)

      Usuń
    6. no ladnie, sama patologia =) ale jakos tak bylo, ze to byl ulubiony temat dzieciecych rymowanek. I to nie regionalnie, ale ogólnokrajowo.

      Usuń

Dawaj.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...