czwartek, 15 maja 2014

Piję kawe i czekam...







...na to słońce, (juz 2 tygodnie) i nie mam nawet takiego fajnego kostiumu :(


Ponadto zauważyłam, że każdy kolejny kubek kawy ma mniej kofeiny. Jak to możliwe, skoro kawa ciągle z tej samej paczki? Zagadka.


I każdego ranka zauważam spadek motywacji i sił aby stoczyć sie z wyra.

Jestem słońcoholikiem. Jak jest słońce to jestem i ja, jak słońca nie ma, to i mnie jakby tak nie ma.

Pomocy, może jakie lampy specjalne se zakupie do chaty? I będę siedzieć jak kurczak w wylęgarni.
 
 
 
 

10 komentarzy:

  1. Może Cię zmotywuję tym, że tworzysz przepiękne, dowcipne, pomysłowe rysunki? że my tu czekamy? Że chłoniemy i zazdrościmy troszkę talentu?
    Ja podejrzewam, że to nie pierwszy Twój blog. Tylko kim Ty jesteś u licha?! ;)
    U mnie słońce. Związałam jak wieprzka, wypatruj końca linki i mocno ciągnij. Popchnęłam na zachód, łap!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może to ta inna strefa czasowa? U Ciebie teraz 2.27! ;)

      Usuń
  2. no z tym czasem to rzeczywiscie cos tu nie tak, pojecia nie mam czemu :)
    Za komplementa pieknie dziekuje, a blog jest pierwszy, najpierwsiejszy. Nie bylam wczesniej "kims innym".
    Zzarlam wlasnie paczke orzeszków nerkowców, na sercu moze wiec troche lzej ale za to w zoladku ciezej, czekam na slonecznego wieprzka, oby sie tylko gdzies po drodze w galezie nie zaplatal! Ale wiesz, ze jak doleci, to go tu zakotwicze na amen, no dobra, na conajmniej 2 tygodnie!!! ale potem oddam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a, bo we flakach blogspota ustawia się czas, masz pewnie jakiś filipiński. Jak najpierwszy blog, to łał, bo tu takie wszystko profesjonal! Fiu fiu!
      Książeczki może ilustrujesz, Diable?

      Usuń
  3. Aha! We flakach blogspota!! no no. Zmienione! (byl pacyficzny).
    A ilustruje jedynie kartony pozyskane z opakowan. Na stole w kuchni, ale to juz wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśl o czymś więcej, potencjał mega. :)

      Usuń
    2. Wiesz co, wieprzek dolecial i swieci od rana !!!!! =D
      Ty jakies Moce masz, czy co? Az sie boje!

      Ludzie, nie wkurzajcie jej lepiej!!!

      Usuń
    3. No jasne, ze świeci. U mnie pochmurno :)
      Mam moce, ponoć udzie gadajo na mieście, trzymając się za guzik i wiążąc czerwone wstążeczki. Ale ja potulna jak łowiecka.

      Usuń
  4. Anonimowy16.5.14

    Z kawą mam dokładnie tak samo ;(


    - konik garbusek

    OdpowiedzUsuń

Dawaj.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...