poniedziałek, 11 września 2017

Piekielne Dożynki.

(Bo co pasuje bardziej na jesienny, poniedziałkowy poranek, niż piekło i szatany)

 
.................

 
Na samym dnie Piekła, wsród nigdy nie stygnących bazaltowych głazów oblizywanych jęzorami ognistej lawy, jest ciemna i wąska szczelina sięgającą głęboko w dół, aż do prastarego, przedwiecznego czasu i przestrzeni.

Wyrasta z niej bury Krzaczor Chaosu o zbutwiałych, pokrytych pleśnią i grzybem kolczastych gałęziach, które płożą się szeroko i daleko w ciemnościach piekielnych podziemi i napełniają je odorem wielce straszliwym i przeokrutnym.

Raz na 666 lat Krzaczor zakwita smrodliwym kwiatem o mięsistych, czarnych płatkach i krwistoczerwonym wnętrzu pełnym cienkich, ostrych zębów. Kiedy kwiat dojrzeje, jego zębiasta paszcza otwiera się i wypluwa stęchły owoc: Zgniłą Śliwkę Zagłady.




Którędy ten zgnilec przejdzie, tam unoszące się z niego bestialskie miazmaty natychmiast wypalają oczy i wnętrzności grzesznikom torturowanym w piekielnych otchłaniach, marszczy im mózgi, na skórze zostawia żrące jak kwas plamy.
A jak w końcu pójdzie dalej, by na świecie siać pomór i degrengoladę, to cieszą się biedacy, że znowu mogą po prostu przysmażać się spokojnie w swoich kociołkach i brytfankach, skwierczeć pomalutku na patelniach, wdychając jedynie woń siarki i rozgrzanych od ognia diabelskich pach.

 
.................

 
Natomiast po innej stronie Piekła, tak na lewo tą dróżką wśród skał i za gabinetem szefa Lucjana w prawo, jest rozlewisko ciemnej i mętnej podziemnej rzeki Tyfus.

Tam, w bagnistym gruncie porośniętym rachitycznymi pędami bladych roślin, znających jedynie światło piekielnego ognia, ciągle tworzą się bąble ohydnych waporów. Gdy urosną do rozmiarów przeciętnej taczki pełnej gnoju, wydostają się na powierzchnię bagniska i pękają z mokrym plaśnięciem, jeszcze bardziej zagęszczając atmosferę infernalnych podziemi, która na tych bagnach i tak jest bliska samozapłonu.

Wystarczy przy takim bąblu zębami zgrzytnąć albo nieostrożnie stuknąć kopytem w kamień, a już w wyniku zaiskrzenia i eksplozji jest się w drodze na Księżyc, i to bez drugiego śniadania i piżamki, za to z osmolonym zadkiem haniebnie wystającym spod spalonego futra.

A z największego bąbla powstałego w najdłuższą noc roku, oprócz waporów prastarego sera owiniętego w spleśniałe onuce oblane zjełczałym tranem, wyłazi jeszcze zmurszały stwór o skudlonej, brudnej sierści: Parch, Król Fetoru. Wonie wplecione w jego kłaki oblepiają natychmiast wszystko dookoła parszywą warstwą śluzu, którego nie zmyje żaden detergent o nawet najbardziej boskim zapachu.



 

I zaprawdę powiadam wam, jeśli kiedyś zdarzy się tak, że Śliwka Zagłady i Król Fetoru narodzą się tej samej nocy, to marny będzie los Piekła. Bo wtedy od ich sprzężonych mocy szlag trafi nie tylko grzeszników, ale i nawet wszystkie diabły padać będą pokotem jak łany zboża, ścięte ostrym sierpem odoru tych dwóch Niszczycieli.

Tak to Piekło samo na siebie i całkiem niechcąco bicz ukręci.

Jeśli więc kiedyś, po najdłuższej nocy grudniowej, nie znajdziecie tu na stronicach zapisywanych przez Waszego skromnego kronikarza żadnego nowego wpisu - będziecie wiedzieć co to znaczy. Dwóch Upiornych Kosiarzy rozpoczęło Dożynki...
 
 
 
 
Zniła Śliwka Zagłady i Parch, Król Fetoru.
Kąsek tylko dla najtwardszych much.
 
 
 
 


.................

A tak z życia po mojej stronie piekła: reklama kontekstowa wyświetliła mi dzisiaj następującą treść:
20 hairstyles to make older women look young again!

 
_(°~°)_
 

Serio???!!!
 
 

51 komentarzy:

  1. Jedna odmładzająca fryzura przedstawiona na łbie Śliwki, druga zaprezentowana na łbie Parcha. A gdzie pozostałych 18? Też się chcę odmłodzić, z podpowiedzi internetu skorzystać! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale myslisz, ze tak na zero jak u Sliwki to naprawde odmladza? (Ale przynajmniej da sie zrobic na kazdej glowie)

      Oraz: nie kliknelam w te propozycje, gdyz one sa jeszcze absolutnie nie dla mnie. Za mloda jestem!

      Usuń
    2. Kolory mają odmładzające. Bo to przecież nie tylko strzyżenie ale i koloryzacja się licz, nieprawdaż?

      Usuń
    3. W fiolecie mi chyba nie do twarzy. Poza tym kojarzy sie z tymi plukankami do wlosów, które starsze panie swego czasu lubily nakladac na siwe loki upiekszone trwala onduacja ;)
      Bananowej zólci tez jeszcze nigdy nie próbowalam, ale hmmm chyba jednak opre sie pokusie...

      Usuń
    4. To odwrócone blond ombre to bananowa żółć? U mnie na ekraniku wygląda fajnie.

      Usuń
    5. No, taki dosyc banan - u mnie na ekraniku. Na kartce tez.
      Ale jemu do twarzy w sumie.

      Usuń
    6. Właśnie. Śliwce też bakłażan (tak się chyba ten kolor nazywa na pudełku z farbą) pasuje i starsze panie przypomina jako żywo. Tylko one protezki mają lepiej dopasowane jednak.😁

      Usuń
    7. Hy hy hy :))))
      Może i lepiej, ale tu chodzi o piorunujący efekt, o taką, powiedzmy, antyestetyke.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pani kochana, takie czasy - komu dobrze?

      Usuń
    2. ale tak pawio mi niedobrze;)

      Usuń
    3. powiedziałabym: tęczowo, ale w tych czasach......

      Usuń
    4. powiedzmy: kolorowo.
      chociaz, kurcze, to chyba tez nie...
      Barwnie, o. Barwnie.

      Usuń
    5. jasne beże i brązy chyba najbezpieczniejsze są.

      Usuń
    6. Całkiem żyrafowe kolorki ;P

      Usuń
    7. żyrafa gwarancją kultury i bezpieczeństwa...buahaaaaa:)

      Usuń
    8. Ba! WYSOKIEJ kultury.

      Usuń
  3. diable kto cito wymyśla ?????
    i zastanawiam się czy to jakieś przenośnie, prześwity, domyślnięcia ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie, zadnych podtekstów tam nie wplotlam - tak po prostu namalowalam tych dwóch typków i potem im dorobilam tlo wydarzen.
      To sie przeciez samo dzieje, jak juz zaczniesz wymyslac jakas absurdalna historie, to leeeci samo dalej i nabiera rozpedu. (O, tu juz mozna znalezc odniesienia do rzeczywistosci, jak najbardziej. Niestety.)

      Usuń
    2. I są tacy, którzy w to NAPRAWDĘ wierzą....

      Usuń
    3. Naprawde oraz ogniście i z zapałem, i iskrą idei sypią chojnie wkoło. Niestety.

      Usuń
    4. no więc...mówisz, że wystarczy se namalowac i potem juz samo leci...ja tam bym się bała w takim razie swoje wodze poluzować, zwłaszcza gdybym namalowała ...

      Usuń
  4. Juz przeczytalam odpowiedz na pytania "kto ci to wymysla?" to zaczne z innej strony;) Diable kochany co Ty palisz/wachasz/wciagasz/zujesz/pijesz? bo ja tez kcem:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upajam się oparami absurdu, buchającymi z bulgoczącego wrzątku gęstej zupy wydarzeń. A buchają one obficie wszak.
      (zdradzę Ci na ucho, że to jest jednocześnie sposób na niezwariowanie, na niewpadnięcie do garnka, z którego ciężko się potem wydostać)

      Usuń
    2. Jakis wewnetrzny glos mi podpowiada, ze ja juz jestem w tym garze:)))

      Usuń
    3. Czekaj, czekaj, podam Ci chochlę, spróbuj sięgnąć!

      Usuń
    4. Siegam i siegam, ale roncka mnie boli i chyba nie dam rady;))

      Usuń
  5. Ale wytwór piekielny i ,,jezusicku'' ¿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle zamierza się tu wprowadzać czytelnika w stupor, zadziwienie, a nawet zakłopotanie. Żeruje się na stereotypach, podważa dogmaty, kroi na kawałki schematy. Taka już konwencja tego programu!

      Usuń
  6. A fryz w kolorze śliwki całkiem nieglupi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wygodny i praktyczny. Starczy woda z mydłem do pielęgnacji, a potem starym sposobem przecieramy kawałkiem słoninki aż do osiągnięcia pożądanego stopnia połysku.

      Usuń
  7. Ależ Diable, dlaczego tak turpistycznie przy jesieni? Nie zszokowałaś mnie jednak, z parchem jestem na ty, a zgniłą śliwkę zagłady, mam na co dzień w pracy.Dorzućmy pleśń , i będę czuć się jak w UK.
    Co do reklam, to u mnie przoduje medycyna estetyczna. W spamie natomiast propozycje wydlużenia mojego członka i usunięcia haluksów. Hmmm...zastanowię się jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyz to u mnie jest nierozerwalnie zwiazane ze soba, turpizm i jesien, nic nie poradze. Wiem, wiem, u Ciebie jest na odwyrtke wszystko, jestes organizmem zimnolubnym.
      Ale ciekawa jestem Twoich wspólpracowników, mozesz rozwinac temat?

      (mnie przestano namawiac na przedluzanie, ciekawe czemu? ale za to mi wyskakuje ciagle jakies wielkie ucho z kawalkiem czosnku w srodku. Nie wiem po co, nie klikalam. Ale lepsze juz ucho niz urocza foteczka jelita ze zlogami wewnatrz, torturowali mnie tym przez dobry rok)

      Usuń
    2. Wydłużenie można rozważyć, a raczej rozmierzyć, choć moim zdaniem, jeśli o Was Pieprzu i Diabolu chodzi, to macie w sam raz:)

      Usuń
    3. Zdecydowanie, tutaj jak najbardziej rozmiar "zerówka" mi odpowiada!!!

      Usuń
  8. Obaj wielce przystojni. I sportretowani godnie. Również słowem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale lepiej pozostawac z nimi tylko w internetowej znajomosci, kontaktu na zywca nie polecam. Oczy moze wypalic...

      Usuń
  9. koniecznie ortodontę muszą odwiedzić, jak im zepnie paszczęki, to od razu złagodnieją :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz! Takich dwóch Najczarniejszych Bohaterów W Historii w kagance chcesz zapiac?! Zniewaga, aaaa!!!

      Usuń
    2. a co będzie jak mu w paszczękę napada? śmiech na sali, a nie Zgniła Śliwka Zagłady ;)))))

      Usuń
    3. pfff! Od razu wyparuje, toz to stwórz z piekielnej otchlani, on zamiast krwi ma wrzącą siarke, wiesz jaka to temperatura?

      Usuń
  10. Wróciłam do domu, a tu proszę Fetor, Chaos i Zagłada, nadrabiam :) kisses

    OdpowiedzUsuń
  11. Noszsz z tym blogspotem .. coś Bożenka w niekompatybilności.
    W każdym razie już dwukrotnie próbowała powiedzieć, że
    a) odechciało jej się lanczu, ponieważ opis był tak soczysty i wymowny, że wypełniał czytelnika ode środka aż na wierzch; oraz
    b) Zgniła Śliwka Zagłady ma na pewno dzieci albo klony na planecie Ziemia i połowa z nich pracuje w urzędach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. To o tym opisie to był KOMPLEMENT. Jak Bożenkę od talerza odgonił, to nawet taki z półki ponad głową. ;)

      Usuń
    2. Ad. a) Czyli dziala jak trzeba!!!
      Ad. b) Nie tylko Sliwka ale i jego kolega maja duze rodziny, i polowa z nich jezdzi transportem publicznym w moim miescie. Taka maja prace: zatruwac piekielnymi miazmatami te marne resztki powietrza w autobusach i pociagach. Jakby mnie ktos pytal, to wykonuja swoja robote pierwszorzednie!

      Usuń
    3. aha, a ja mam to samo na bloxie! Tez niekiedy zzera komentarze bezczelnie.
      Ale ja juz mam to zakodowane w palcach, ze zawsze zanim klikne "publikuj" czy tam "dodaj" to najpierw kopiuje tresc. Czesto sie przydaje. Ctr+A, Ctr+C i po klopocie :D

      Usuń
  12. ja dostaję ciągle w poczcie jakieś sex reklamy już bym wolała takie odmładzające.

    BTW: mogłabyś napisać książkę i zrobić do niej ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń

Dawaj.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...